Thursday, April 21, 2011

Besday Celebration utk kwn2

Lepas besday aku, berderet2 besday kwn2 aku..1st time besday kwn2 aku dkt ngn besday aku..so, kalu da byk besday, byk la besday celebration..walaupun ramai yg terlibat dlm besday celebrations ni, sumenye plan last minit..so, sory sgt2 kalu ade yg x dijemput atau x dpt jemputan ye..kitorg pun juz forward info n minta kwn2 tlg smpikan plan kitorg 2..

Lets start with besday tasya..utk besday tasya ni, mmg aku la planner die..kitorg sembang pasal nk celebrate besday tasya ni sejak dlm bas otw blk dr opkim lg..tpi hy sehari b4 ari kejadian kitorg plan betul2 n bgtau kwn2 len..lebih kurang 15 org gak la yg dtg ari 2..utk besday tasya ni, kitorg wat kt karaoke NEWEY je..buat pertama kalinye kitorg nyanyi berjam-jam..yg beznye tmpt ni adalah kitorg boleh mkn2..so, da save bajet kt citu..menu pun sedap2 juz kitorg x berani nk order yg pelik2 sbb takut x halal..disebabkan aku takut nk order air len, aku pun mula la blaja minum air kiwi..sedap gak air kiwi 2..hehehe..
Secara keseluruhannya, besday tasya x berjalan lancar sbb berlaku inciden sentap menyentap..arrgh..tension betul aku time 2..hilang mood aku nk bersuka ria..plan nk bawa kek masuk pun jdi kelam kabut sbb tasya xmo dok kt dlm bilik karaoke 2..naseb bek last2 berjaya bw kek masuk walaupun x jd sgt surprise 2..lps besday tasya tu, die bgtau yg die da tau kitorg nk celebrate besday die..ni gara2 die terbaca msj aku n ubay..opppssss.kantoi plak..

Next is besday maizura..kali ni bkn aku yg jd mastermind tpi jia..plan utk besday mai ni pun kitorg wat last minit. Lps je klas ptg 2, kitorg terus g beli kek n mknn ringan..mase kitorg tgh wat preparation, azfar g bawa mai n jia jln2..ntah ke mana2 azfar bw diorg..naseb korg la ye..mase maid a nk sampai, kitorg sume menyorok kt tempat rekreasi yg ade kt tasik 2..yg klakarnye, rasya n iqa beria menyorok disebalik palang yg kecik..hahaha..mmg nmpk la kn..hahahahahahha..nk gelak lagi..kahkahkahkahkahkah..ble mai smpi je, kitorg terus g kt die sambil bw kek..yg pelik bin ajaibnye, bkn mai yg menanges sbb terharu tp si jia plak nanges..maybe die x sangka plan die menjadi..huhuhu..

Besday yg seterusnye adalah besday kak bedah a.k.a ubay..aku rase, besday celebration makcik ni yg paling serabut n tunggang langgang..selama aku handle terlibat dlm plan besday kwn2, 1st time ramai org yg kol aku ..setiap kali ade org kol aku, mesti akn ade kol masuk..kelam kabut aku seketika..n aku rase mcm org penting plak ari 2 smpi sume cari aku sedangkan mastermind utk besday ubay ni nina..hahaha..tpi tension gak la ble sume asyk kol n tye aku mcm2 sedangkan aku juz tlg2 je...sory la kalu aku ade tertinggi sore kt sesape ek…walaupun kelam kabut, tpi aku rase besday ubay Berjaya sbb ubay xtau pape pasal celebration ni..die x syak pape sbb besday die lmbt lg.. itu la yg kitorg nk..hehehe..besday ubay melibatkan kwn2 yg plg ramai iaitu seramai 22 org..pergh..cayalah..thanks kwn2 yg dtg..ingtkn kitorg je yg wat surprise utk ubay..rupe2 ejan pun wat surprise kt kitorg..die ckp x leh nk dtg..skalinye die angkut adk die skali..thanks dtg walaupun patutnye ko blk umah mase 2..thanks jugak utk alol yg jd cameraman ari 2..utk pengetahuan ubay, syafiq pun terlibat dlm planning celebration besday ko ni..hehehe

No comments:

Post a Comment