Thursday, January 6, 2011

Wedding Kak Dayang

2 jan 2011 ari 2 aku g alam damai utk g wedding kak dayang..sanggup turun kl dulu sbb tumpang kak edda g sana..sbnrnye tujuan utama aku g sana tu semata2 nk g jmpe en. toms..hehehe..sian aku tgk tomok..die bru nk mkn, org da pgl amek gmbr..ntah bape kali die mkn x abes2..kak isma pun mcm 2..org asyk pgl ajak bergmbr je..da byk kali aku g support tomok ni bru 1st time aku dpt jmpe kak isma..die sgt baek n peramah..suke tgk die gak..sgt cantek n comel..bkn kak isma je, fmly diorg yg len pun sgt peramah..
walaupun da slalu jumpe, kitorg tetap x lepaskn peluang nmk bergmbr ngn tomok..hehehe..itupun 2,3 kali tomok dtg kt kitorg bru dpt amek gmbr..penat ke sana sini smpi x ingt kitorg dok mana..terpusing2 la die cari kitorg..pye la syok sembang2 n dok kt citu smpi x pasan da kul 5..flmy pengantin pun masing2 da tukar bju..tomok pun da bersiap2 nk g johor sbb die ade show kt johor..aku smpi umah dlm kul 7 gak la..naseb bek x kne marah sbb asyk blk lmbt..hehehe
erm nk cite pe lg ek..x de idea nk cite la..ni pun curi2 update blog dlm lib.hahahaha..k la..nnt len kali aku update lg..bye..

No comments:

Post a Comment