Tuesday, February 8, 2011

HaPpY BeSDaY iLa

Hepi besday to u,
hepi besday to u,
hepi besday hepi besday,
hepi besday to ila..

1st skali syukur ke hadrat ilahi kerana aku diberi peluang utk bernafas dibumi yg indah ini dgn tubuh badan yg sihat n semakin sihat..hahahaha..22 taun da umo aku taun ni..rase mcm da tua je..tapi dgn saiz bdn aku yg sangat comel ni, mmg x nmpk la mcm org yg berumo 22 taun..hehehehe..tapi serius la aku rase mcm x caye je aku da 22 taun..aku rase mcm bru smlm aku amek SPM..diam x diam, skrg ni aku tgh sambung degree..

tepat kul 12 am 6 februari 2011, mak aku wish besday aku..mama x jd org yg 1st wish besday aku sbb da ade kwn2 yg wish lebih awal kt fb..hehehe..papepun, aku tetap syg mama..mlm 2 aku tdo lambat ciket sbb reply wish dr kwn2 kt fb..pg 2 aku bgn bile kakak n ank2 buah aku masuk bilik n wish besday aku..tq kakak, abg n bb..abg siap bawa cupcake (dr hantaran omi bertunang) lg utk aku..tq syg..

tp aku hepi kejap je la sbb abg g rendam hp motorola aku dlm tong air kt bilik mandi..da la air dlm tong 2 penuh..mentang2 la aku da x gn hp tu, tpi hp 2 elok lg tau..GERAAAMMMM GGGIIILLLLEEEE!!!!! then mama paksa aku kua g cari  hadiah utk aku..mule2 2 aku moody gak la ble kne paksa kua mase aku tgh xde mood..tpi ble dpt je hadiah, terus ok..wahahahahaha..then aku ingt nk kua celebrate besday aku ngn abg angkat aku, tpi x jd sbb abg ipar aku yg anta aku blk uitm..sedey seketika..

8 februari 2011>>
geng SG ajak g mkn KFC..aku ok je la walaupun bru je mkn KFC ari 2..bkn slalu dpt lepak2 n mkn2 ngn diorg mcm 2..disebabkan bas lambat sgt, kitorg pun wat la sesi bergambar..ceh, bas jugak yg nk dipersalahkan..hahaha
berposing sakan masa tgu bas

mcm bese la perangai kitorg ble da jmpe..kalu da berkumpul, mesti bergosip n cite itu dan ini..tgh syiok2 bercerita, tbe2 aida suruh aku tgk kt mkck kt tepi 2..ble aku pandang, xde pape yg pelik pun..so, aku pun sambung la cite..then tbe2 ade something yg diletakkan kt dpn aku n diorg nyanyi hepi besday beramai2 (xde la ramai sgt..6 org je..hahaha)..terkezut den..seriusly x sangka diorg nk celebrate besday aku sbb da lps 2 ari pun..walaupun xde kek n sgt simple, tp ia sgt bermakna..TENKIUU KWN2 KU..x sangka korg wat suprise n siap bg hadiah skali utk kwn korg yg sgt cute ni ..opsss..terpuji diri sendiri plak..

makan+suprise+presenta+hepi=luv all of u

fakta:
  1. aida suruh aku pandang mkck kt tepi 2 sbb xmo aku nmpk nyta masuk..ceit..aku pye la beria2 tgk kt mkck 2 tp rupe2nye hy alasan si aida nk kalih pandangan aku..
  2. diorg plan suprise ni mase diorg lepak kt library mase tunggu aku abes klas..mentang2 la aku x amek bsns, ko berkomplot plak ek..
  3. aku hampir2 tertinggal air yg ubay bg sbb x pasan ubay ckp die beli utk aku..ni kes salah dgr la ni..(xmo ngaku aku ni sound trouble..ahahha)
  4. kali ni ramai kwn2 aku yg lahir awal taun..kalu dulu, majoriti lahir ujung taun..aku sorg je yg lahir awal taun..huhuhu

trivia:
  1. mase zaman skola, aku mesti akn wat besday party kt umah setiap taun..tp besenye aku akn bergilir celebrate besday ngn kwn2 kt umah aku n celebrate besday ngn family setiap taun..part yg bez semestinye dpt hadiah dr kwn2..hehehe
  2. walaupun aku x ajak kwn2 dtg umah utk celebrate besday aku, ade sesetengah kwn2 yg tetap bg hadiah..tq korg sume..
  3. disebabkan nk kelainan, kwn2 aku kt kolej masria (ain, yana, kina, zura n mira) beli 24 biji donut semperna besday aku..tpi kitorg x dpt abeskan sbb sume da x larat..so, kitorg agih2 kn donut2 2 kt bilik2 sebelah..hehehee
  4. 2 taun aku bermandi tepung mase besday aku..1st mase part 4 kt kolej..mase 2 aku da agak nk kne tepung..siap tukar bju n bersedia lg..hahaha..2nd mase aku part 6..mase aku nk kunci gate umah, tbe2 aku kne baling tepung..da la mase 2 ujan..mmg tepung melekat kt baju la..then abes 1 umah kne tepung sbb aku lari kejar ain, yana n kina sbb nk peluk diorg ngn bdn aku yg da penuh tepung 2..mane aci kne tepung sorg2..then mandi beramai2 kt halaman umah..(rindu la ngn diorg..)
ni la donut utk besday aku yg ke 20 tahun ari 2


hadiah yg aku dapat
    UCAPAN:
    terima kasih byk2 kt fmly, kwn2 n knln yg wish besday gadis yg sgt cute ni...terima kasih jugak sbb ingt besday aku..aku x sangka yg korg ingt besday aku..terutamanya insan2 yg penting dlm hidup aku..aku teringin nk celebrate besday aku ngn diorg sume..terima kasih jugak utk hadiah2 yg korg bg atau yg  penah korg bg kt aku..last but not least, semoga kalian sume dirahmati Allah, dimurahkan rezeki n dipanjang umo..Aminnnn...

    No comments:

    Post a Comment