Friday, February 4, 2011

Rambut Tomok

Tibe2 nama tomok jadi femes dlm klas aku..ni gara2 ade lecturer yg tegur bdk klas lg satu yg wat rambut ala-ala tomok..start dr ari 2, ciket2, nama tomok naek (tpi bkn tomok artisku yg dimaksudkan 2)..kalu nk wat contoh pape je, bdk klas aku akn sebut nama tomok (bkn nama sbnr) sbb boleh dikatakan budak 2 serba boleh..mcm2 bende yg die wat..oppsss..aku terpuji mamat 2 plak..hahaha..

Ni bkn kali pertama aku dgr lecturer 2 pgl student ngn nama “tomok”..bdk yg pertama ari 2 die pgl tomok sbb berpakaian serba putih mcm artis..tpi yg peliknye, mcm mana nama en. TOMOK yg keluar??? Die ikut perkembangan artisku inikah??? Itulah persoalan yg slalu berlegar2 dlm otak aku ni..aku masih xde jawapan utk soklan 2..nnt kalu aku da ade keberanian, aku tye la lecturer 2..woit ila, ko berani ke nk tye en. A pasal tomok??? Die 2 da la suke membebel mcm pompuan..then suke membahan org plak tu.. nnt sedap die membahan ko wahai cik ila oi..

No comments:

Post a Comment