Tuesday, November 9, 2010

Shopping Time

time sume tgh demam exam, aku sempat lg kua jln2 ngn kwn2 aku si ubay n nina..tujuan utama kua adalah nk bershopping..tbe2 aku nk sgt jln2 n beli baju 2, beli baju ni..tapi ble da g times square (TS), 2 helai je yg aku beli..bkn aku x minat bju2 yg len..aku minat n suke sgt2..tpi ble fikir yg aku maybe x pkai bju2 2, mls la nk beli..takut membazir..wah, baeknye aku..untung sape jd laki aku..x payah kua duit byk beli baju2 utk aku..hahaha..

sejujurnye, 2 la 1st time aku g TS sorg2..cuak gak la lagipun da lama aku x g TS..hampir2 sesat gak la..hehehe..da la Brickfield da berubah wajah..terkejut kucing aku tgk brickfiled meriah gile..then aku bertambah terkejut ble tgk jln kt citu da jdi one way..alamak..mcm mana aku nk balik nnt..kalu ikut instruction yg kakak aku bg, aku mcm x yakin je nk g bustop 2 sorg2..da la aku plan nk balik lewat..xmo aku cari pasal kt citu..

smpi2 kt TS, aku sempat gak la usha2 bju kt kedai2 citu sambil tgu ubay n nina..byk gak yg aku berminat..hehehe..mule2 ubay n nina juz nk temankan aku je..then diorg TERsuke bju2 kt citu n TERbeli plak bju2 2..hahaha..sian diorg..x pasal2 habes duit..hehehe..da settle beli baju, aku cari kedai buku..pye la kitorg beria cari kedai BORDER..hakikatnye da dok kt dpn kedai 2 tp x perasaan sbb kedai 2 da tutup n dipindahkan ke tgkt LG..so, menapak la ke citu..novel yg di cari x jumpe..lps 2, nina n ubay balik sbb nina nk blk umah s.a mlm 2..

lps diorg balik, aku x blk lg..sempat gak la jln2 kt bhgn IT n kedai kasut..yg penting ble aku g check akaun CIMB aku, amount dlm akaun da berubah..yahhooo..duit yayasan da msuk..da ujung sem baru aku pasan duit 2 da masuk..aku sendiri x tau da bape lame duit 2 dlm akaun aku..hehehe..jimat duit pinjaman aku..tpi aku tetap kne ganti balik duit dlm akaun aku yg aku da gn sepanjang sem ni..sudahnye, tgl bape ratus je la nnt..silap ari bulan tgl bape puluh je nnti..huhuhu..

k la..cukup smpi cini ari ni..doakan aku dpt wat yg terbaek utk last paper aku 12hb ni..aftr final ni, aku plan nk balik kdh n kalu ade rezeki, aku nk g melawat kubur arwah..so, kite wait n see the next entry..bye.. :-)

No comments:

Post a Comment