Sunday, November 28, 2010

Launching Album TOMOK

25 november 2010 menjadi detik bersejarah buat Shah Indrawan, apabila album solonya yg berjudul "TOMOK" telah dilancarkan..album penyanyi solo ini yang juga vokalis kumpulan Newboyz telah pun berada dipasaran sejak 14 october yang lepas..album ini memuatkan 12 buah lagu iaitu berlari, bagaikan bidadari, kisah kita, merentas masa, hujan pagi, semarak, arjuna, hati hanyalah cawan, pukau, cintaku di indonesia, demi kamu dan rindu terhenti..amacam ok x previu aku..hehehe..

aku n kwn2 tomokianz yg len turut hadir utk memberi sokongan kpd artis kesayangan kami..aku smpi kt tempat kejadian dlm kul 2..kebetulan mase aku smpi kak nora n frenz tgh lepak kt mamak kt blakang concorde..so, aku juz lepak ngn kak fairuz je kt citu..sejujurnye aku x senang duduk dok lepak kt dlm 2..maybe sbb 2 1st time aku lepak kt tmpt mcm 2..ble kak nora, ain, KT, sue n frenz da smpi bru la aku senang ati..hilang la jugak rase cuak n gelabah aku 2..hehehe

kul 3 lebih baru la event start..tomok memulakan persembahan ngn lagu PUKAU..mmg memukau semua org..x banyak lagu yg tomok nyanyi disebabkan kesuntukan masa..ade la dlm 4/5 lagu je tapi kitorg sume enjoy ngn lagu2 yg tomok nyanyi walau siket..sepanjang tomok dok kt atas pentas mase menyanyi atau bg ucapan, mata die asyk pandang kt Tomokianz yg dok kt sebelah kiri die..maybe nk hilangkan neves atau nk cari kekuatan kowt..hehehe
tomok nyanyi sepenuh perasaan

tomok n org yg bertanggungjawab dlm album ni

da abes sesi menyanyi, tibe la sesi fotografi n interview antara tomok n wartawan2 yg hadir pd petang 2..sementara tgu tomok kt lua, kitorg da wat sesi fotografi sesama kitorg dulu kt lua..hehehe..ble tomok da settle ngn wartawan2 baru la die kua sembang2 ngn kitorg kt lua..n sesi fotografi bersambung..kali ni bergambar ngn tomok plak..aku sedey ciket time ni sbb aku xtau nape camera aku 2 lembab plak die nk process gmbr ble aku da snap gmbr..so, byk gmbr yg kabur n goyang..x suke gile la mcm ni.."Ma, adik nk camera baru..boleh la..plz"..

aku n tomok

miss pressy, kak nora


ble ujan da reda, kiorg sume balik..aku n kak fairuz da sonok ble smpi2 je kt stsyn monorail, tren sampai..ble da nek, tren x jalan plak..da setengah jam tunggu, aku tgk ramai yg kua n tgk kt lua..aku pun kua la nk tgk pe sebenarnye yg terjadi..mule2 aku ingtkn ade eksiden kt jln raya bwh 2..rupe2nye ade pokok tumbang n dahan die menimpa landasan monorail..ia menyebabkan tren x leh lalu n terpaksa menunggu dahan pokok 2 di kalih kn..da dekat sejam menunggu tpi xde pape perubahan, last2 aku n kak fairuz decide nk nek putra je..bia la kne jalan ciket dari dok tunggu monorail yg entah ble boleh gerak 2..

after nek putra n bas, aku smpi kt area umah aku dlm kul 8..disebabkan ade request suruh aku beli mknn kt pasar, aku singgah la pasar kejap..sekejap ke?? dekat kul 9 baru aku smpi umah aku..mlm 2 selera aku besar betul..mcm2 yg aku beli antaranya murtabak, kopok lekor, roti john n bihun sup..disebabkan aku takut aku nk beli lagi mknn, aku terus jalan balik umah cepat..beli byk2 sape yg nk mkn nnt..ish..ish..ish..ish..

rasenye entry kali ni lagi byk pasal aku dr info pasal tomok..ntah pape la aku ni..hehehe..well, my convocation day juz around the corner..rase nerves ade, cuak ade, n yg semestinya rase sedey..aku sedey sbb 2 insan yg aku syg xde disisi saat aku nk meraikan kejayaan aku memiliki segulung diploma walaupun result aku x de la sebagus mana..minta2 la segalanya berjalan lancar n dipermudahkan..amin..

No comments:

Post a Comment