Tuesday, December 21, 2010

Jom Heboh 2010

Entry kali ni saje je nk sembang2 pasal jom heboh yg berlangsung pada 11 & 12 disember yg lepas kt bukit jalil..da seminggu lebih baru la aku rajin nk update..apa da..da nk basi da cite pasal jom heboh ni..rasenye sejak tv3 wujudkan jom heboh atau dulunya dikenali sbg sure heboh, aku x penah miss g jom heboh kt bukit jalil ni..ha, bru aku ingt ade sekali je aku x g sbb mase 2 aku kt kedah..hehehe..

kalu dulu aku g sana dgn niat nk g booth tv3 n hotfm yg ade sbb nk tgk artis2 yg ade..saje suke2..aku ni bkn senang nk jumpe artis..kt jom heboh 2 je la peluang aku nk jmpe artis..kt jom heboh 2 la aku dpt jmpe ngn 2 org artis yg aku minat iaitu dafi n diddy..selama aku g jom heboh, xpenah lg aku jmpe tomok walaupun niat aku g jom heboh 2 kowt2 la dpt jmpe tomok..hahahaha..kali ni, aku g jom heboh khas utk support n tgk en. artisku, tomok kt booth hotlink..aku x g sorg, aku angkut mak aku skali..saje je bw mak aku g jln2..hehehe..

smpi je kt tapak jom heboh, aku dgr lagu bagaikan bidadari berkumandang..aku fikir maybe diorg pasang lagu je kowt..tpi kaki aku tetap menghala booth hotlink..ble da dekat, aku tgk ade org nyanyi kt pentas hotlink..pe lagi, bertambah laju la aku jalan..hehehe..sempat la aku dgr tomok nyanyi separuh lagu bagaikan bidadari n satu lagu lagi..aku lupe plak lagu pe..mase 2 tomok ade tye2 soklan gak kt penonton..aku dgn semangatnye menjawab tp tomok x perasan aku pun..aku bknnye ape, nk beg hotlink 2 je..hehehe..then masuk kt booth hotlink utk sesi bergambar..aku juz amek gmbr tomok je..x terfikir pun nk bergambar..punye la lame aku dok kt citu, mase tomok da nk bla bru la die pasan aku..then die tye mana kak nora..kak nora ni mmg fan kesayangan tomok la..kalu nmpk tomokianz, mesti tomok akn cari kak nora..hehehe

lps tomok nyanyi, aku jln2 g booth len..singgah kejap2 je..then ble tgk ade ceramah kt booth kota ilmu, kitorg lepak kt citu..topik ari 2 pasal gangguan jin n syaitan..mak aku mmg da lekat dok kt citu la nk dgr ceramah 2..ble aku dpt tau tomok ade kt booth akasia n lestary, aku terus g sana..mak aku xmo ikut, so aku tglkn je kt booth 2..kejam sungguh aku ni..tpi bkn salah aku, mak aku yg xmo ikut tau.xpe la, kalu dok citu, mak aku dpt duduk n sejuk ciket..tpi aku la yg x senang duduk..asyk teringt kt mak aku je..2,3 kali aku ulang alik g booth kota ilmu..ble aku smpi sana, aku tgk mak aku rileks je..sabo je la aku..

sementara tgu tomok nk perform kul 5, aku, ain, kak nora, Kt, deq sue, along n kak edda duduk kt dpn pentas hotlink (mcm org nk berkelah 2)..ble tomok, sofaz n akim nk nek pentas je, mak aku kol ckp ceramah 2 da abes..terpaksa la aku g blakang nk cari mak aku..then kitorg mencelah nk g kt kwn2 ku yg len..naseb bek mase 2 org x ramai lg..persembahan pertama diorg lagu mungkin nanti..yg specialnye lagu ni adalah lagu ni dimainkan dgn menggunakan iPhone 4..xperlu gitar n drum tp memerlukan mic utk diorg nyanyi..hehehe..

then akim, tomok n sofaz nyanyi lagu diorg bergilir2..aku paling suke lagu sejati..rasenye ni 1st time aku dgr n tgk tomok nyanyi lagu rock..sangat bez..n time nyanyi lagu ni tomok panjat atas something n hanya peluk kt tiang pentas 2 semata2 nk menghiburkan peminat..akim plak nyanyi lagu inikah cinta versi rancak..bez gak lagu 2 bile jadi rancak..selain terhibur tgk persembahan diorg, aku terhibur dgn gelagat diorg..asyik mengenakan antara satu sama len..sape yg ade ari 2 sgt bertuah sbb tomok sempat menggelek mase diorg nyanyi lagu M. Daud Kilau..secara keseluruhan, aku enjoy sgt2 persembahan diorg..

dlm kul 6 lebih diorg menamatkan persembahan diorg..kak nora, ain, KT, deqsue, kak edda n along g jln2 dulu before diorg g makan..aku n mak aku plak g jumpe ngn en. Tom kejap then terus balik umah sbb mak aku da penat..kalu aku g sana sorg, mmg aku da tunggu sampai malam..hehehe..smpi umah aku tgk poster2 yg aku dpt mase konsert td 1 je poster tomok..3 lg poster akim..pe la aku nk wat ngn poster byk2 ni..bknnye aku boleh tampal kt bilik aku..hahaha..aku ingt nk g jom heboh pada ari ahad 2 jugak, tpi aku penat sgt2..so, aku x dpt la g support tomok..sedey gak la x dpt g..bertambah seedy ble tau kak edda n along dpt beg hotlink yg aku teringin sgt 2..huhuhu..lagi 1, lps jom heboh 2 baru la aku tau kwn aku, chot ade buka booth masa jom heboh..ermm..sory la chot ila xtau chot ade kt sana..kalu ila tau, mmg ila singgah booth chot..

itu la serba sedikit (ciket ke???) kisah aku sepanjang jom heboh 2010..da lama aku x rase enjoy mcm 2..aku dpt enjoy sepuas2nye n bergembira sbb result semester 1 aku utk degree ni ok walaupun x cemerlang..pada aku, itu satu permulaan yg baek..kakak aku pun ckp kire okla 2 sbb aku berhadapan dgn dugaan yg sangat hebat masa semester 1 aku 2..aku kne cuba dptkan result yg lebih bagus sem depan.. *smile*

No comments:

Post a Comment