Friday, December 31, 2010

My DayS at the End of the Year

Mcm yg dijanjikan,23hb aku kua g ts nk jmpe ngn ain Hassan..tujuan asal kua adalah utk bg gmbr konvo kt die..skali ble aku da nek bas mak aku kol tye pasal gmbr..time 2 baru la aku tersedar yg gmbr 2 tertinggal kt umah..huhuhu..so, kitorg g jln2 kt lowyatt g cari barang lptop..hampir RM100 gak la aku berhabis duit utk beli brg2 mcm beg lptop, pendrive & cooler..xpe la..x salah kalu skali skala aku membazirkn..wahahahha

Da settle membuang duit kt lowyatt, aku n ain g ts plak..kitorg window shopping je..aku da xde duit la mase 2..yg plg penting, kitorg wajib bergambar..geram tgk hiasan yg cantek utk sambutan chrismas..sonok sungguh kitorg bergambar walaupun hy gn camera hp ain..ble ain Bluetooth kt aku, bru la kitorg pasan 38 keping gmbr kitorg amek..hahaha..

da puas bergambar, kitorg pun balik la ke umah masing2..mule2 aku ingt nk balik ngn kakak aku..tpi disebabkan bas smpi awal, aku pun terus balik umah..hehehe

**********************

25 dis aku g seri setia tanjung karang utk menghadiri mjls pertunangan sepupuku, kak azreen.. kak azreen sepupu aku sebelah arwah abah..aku n mak aku je yg dpt g sbb abg ipar aku keje..so, kakak aku kne dok umah jaga anak2 die..aku g sana pun tumpang sepupu aku yg dok kt cheras..kakak aku juz kirim cupcake yg ade tulisan selamat bertunang je..

Aku hepi sgt kt sana sbb dpt jumpe sume pkck n mkck aku sebelah arwah abah..da lama sume adk beradik arwah abah aku x berkumpul ramai2 mcm 2..dlm hepi, terselit gak la perasaan sedey sbb anak Hj. Husin x cukup sorg..arwah abah xde..perasaan sedey bertambah bile diorg amek gmbr satu family..sume ade pasangan kecuali mak aku..da la mak aku cuma menantu dlm keluarga Hj Husin..dlm gmbr 2 plak kebetulan blakang mak aku kosong..mcm da khas utk arwah abah je..ok..cukup la mood sedey..

After sesi bergambar, aku n sepupu2 aku bertukar no fon n fb..skrg ni kalu nk contact, mesti tye gn nama pe kt fb..mmg sume tgh gile fb..dlm masa terdekat ni, sume bakalk tergile2 kt twitter plak..erm..ckp pasal twitter, aku terkantoi plak kt jaz (klasmet kt uitm s.a) yg aku ade twitter..wahahaha..kne la aku bg nama aku..berbalik kepada pertunangan sepupu aku, skrg ni sume da senang..lps amek gmbr, boleh terus masuk lptop n tgk beramai2..aku lupe bw pndrve..kalu x, mesti aku boleh amek sume gmbr2 tu..akhir kata, Selamat Bertunang Kak Azreen& psgn..

**********************

28 dis aku kua ngn kwn2 skola ku..kalu ikut plan asal, aku ajak nisa, ekin, mena & beberapa bdk lelaki klas aku..tpi disebabkan masing2 xleh join, tgl aku n ain Ishak je..xpe la..lgpun da lame kitorg x kua sama2..b4 jmpe ain ishak, aku g kl sentral dulu utk jmpe ngn ain hassan sbb nk bg gmbr ain..kebetulan plak ain n die nk g mid lps jmpe aku 2, aku pun tumpang la diorg..fuuhhh..jimat masa n duit aku..hehehe..

smpai je kt mid, aku terus cari ain ishak..die suruh aku jemput die kt MPH..sedangkan mase 2 aku kt level 2..mls gile aku nk g turun bwh..kebtln mase nk turun aku nmpk kedai gmbr..so, aku singgah g cuci gmbr kejap..kalu nk tunggu lps jmpe, silap ari bulan x cuci langsung gmbr aku 2..last2, ain yg nek atas cari aku..kitorg terus g mkn sbb masing2 da kebulur..wahahaha..mase nk g mkn 2, dua, tiga kali gak la aku terserempak ngn ain hassan..hehehe..

lokasi lunch aku adalah McD..n menu aku adalah prosperity..rase mcm da lame je xmkn mcd..hehehe..lps mkn, g shopping plak..1st time aku beli brg2 hampir RM100..mase aku byr ade baki rm 0.05..gile la..aku bershopping mcm org kaya je..padahal poket kering..aku juz beli brg yg penting je..aku mls nk memilih n cerewet pilih barang sbb aku mls nk buang masa..kalu aku rase da suke, aku cari saiz n terus bw g kaunter..utk pengetahuan korg, bill yg hampir RM 100 tu bkn brg aku je..tpi da cmpur ngn barang ain (padahal bape ringgit jer brg ain tu..hahaha)..

lps shopping, wayang time..akhirnye aku dpt gak tgk cite Hantu Kak Limah Balik Umah..lps je tgk cite 2, aku pun kne virus "cer cite cer cite" wahahhaha..mcm bese la..kalu kua, x sah kalu x amek gmbr..pd aku, decoration kt mid kali ni x bez sgt..lg cantek decoration kt TS..tpi aku geram agt2 ble tgk teddy bear yg besar2 kt citu..kalu aku peluk, sure aku tenggelam..hahaha..mase kitorg blk, ujan lebat gile..naseb bek aku ade bw payung..xde la aku lencun kne ujan..smpi umah, aku tgk rotiboy yg aku beli da peyek..ni mesti sbb kne himpit ngn barang2 mase aku dlm bas td..yg plg bez, brg yg aku beli tertukar ngn ain..kne la kitorg jmpe lg utk tkr blk brg 2..hehehe

No comments:

Post a Comment